jul

 
Nu har vi firat jul må ni tro. Vi började redan den 23e hemma hos joakims mormor och morfar nere på österlen. Där bjöds det på traditionellt julbord och efteråt fick vi även ett besök av världens charmigaste tomte. Julafton firades sedan hemma på kågerödsvägen med min fina släkt. Vi spelade julklappsleken och avslutade sedan kvällen med lite andra sällskapsspel.
På juldagen for vi hem till mormor innan det bjöds på förfest hemma hos mig. Det var sedan dags att gå ut och dansa nere i stan. Dagen efter bjöds det på brunch i charlottes och sebastians lägenhet. Fredagkvällen spenderades sedan i lund. Vi åt middag hos simon och johanna och gick därefter på bio. En hektisk vecka går nu mot sitt slut. Tråkigt men sant.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0