ven

Tandem är ett måste
härligt
fin utsikt från cykelstigen
syrran
jag hade det kämpigt i backarna
soptunna som palett
my cup of tea, vackert
hamnen i väntan på båten hem
 
Idag försov jag mig. Det är inte lönt att jag slängde ut 500 riksdaler på ett sommarkort när jag ändå inte kan passa tågtiderna. Så det blev att köra till syrran i landkrona där vi tog båten vidare till ven för en cykeltur runt ön. Väldigt trevligt måste jag säga! Fick även reda på att jag klarade den sista tentan denna terminen. Högsta betyg på alla kurser utom en. Jag kan inte vara något annat än stolt över mig själv. Framtiden ser ljus ut för lilla mig..
giime
2014-06-25 @ 09:37:45
URL: http://giiiiimee.blogg.se

Härlig cykel haha !☺




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0