valborg

Trotsar valborg. Skiter i stadsparken i lund. Sjuk överskattat enligt mig. Min lilla kropp är inte gjord för att dricka alkohol en hel dag och fortfarande fungera. Istället har jag varit och förberett inför kvällens grill. Besökt min favoritaffär med det bästa köttet..
Men mannen framför oss i kön var redo för valborgsfirande. Öl-hängslen. Han skulle man kanske hängt med ikväll..
Sen var jag och mamma och hjälpte sandra att slänga skit på merab. Måste sett roligt ut. Två handikappade med opererade händer och en höggravid. Men vi var grymma på att slänga brädor ändå. Belönade oss med varsin glass på torget när vi var färdiga.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0