Träningsdagbok

Här är förra veckans träningspass som varvades med löpning...

Måndag

Uppvärmning: cykel 10 min

HIIT:

Varv ett: känn på övningarna. 15 sek 90 procent, 30 sek vila mellan övningarna

Varv två: maxpuls. 20 sek 100 procent, 40 sek vila mellan övningarna 

Övningarna:

- korta situps
- ligg på rygg och nudda varannan häl
- fällknivar
- knäböj
- slamball
- thrusters
- snakerope
- slå med slägga på däck 
- axelpress med kettlebell
- hopprep
- air bike
- cykel

Nedvarvning: cykel 10 min

Onsdag

Uppvärmning: lätt jogging med inslag av olika övningar 

Cirkelträning med en kompis: 

Varv 1: kör 30 sek, vila 30 sek när den andra kör. Tre varv var på varje övning. 

Varv 2: kör 30 sek, vila 30 sek när den andra kör. Två varv var på varje övning. 

Övningar: 

- gå ner på båda knän och res dig upp på varannat ben med en vikt i famnen
- Air bike 
- Rodd med stång
- Snabba fötter upp på ett däck
- Axelpress med stång 
- Stå i plankan och nudda varannan höft i mattan 

Avslutning: BRING SALLY UP SQUAT CHALLENGE



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0