äntligen överstökat

Igår var dagen som jag fruktat över tråkigt nog kommen. Dags för operation. Stackars doktorer och sköterskor. Mig är det inte lätt att handskas med inom sjukhusets väggar.. Jag är livrädd! Höll först på att svimma när de satte i dropp i min arm. Helt likblek fick de kalla in två extra sköterskor som fick hjälpa mig till en säng. Sedan blev det samma procedur när jag fick se alla människor i gröna dräkter. Kirurger är i mina mardrömmar. Men när jag såsmåningom blev nersövd gick allt galant. Första och sista gången jag bryter något och opereras. Hoppas jag i alla fall.. Sov hela dagen igår så idag är jag allt utom trött. Fick även reda på att jag fått godkänt på min tenta. Bara 27% som klarat den så jag är sjukt nöjd med mitt resultat.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0