söndagsunderhållning

 
 
I söndags var jag och joakim på roadtripp. Första stoppet blev på matfestivalen i brösarp. "Kom hungrig" sa dem och vi var mer än mätta när vi åkte därifrån. Andra stoppet gjorde vi vid jockes stuga för att fira hans mamma på mors dag och sedan satte vi fart mot hjuleboda. Vi gick en tur på stranden medan en lite äldre man satt vid en fiskestuga och spelade på sin saxofon. Ett riktigt romantiskt filmmoment altså. Avslutade sedan vår runda med en glass ute på piren i kivik innan vi körde hem och firade min mamma på hennes dag.
 
Dagen till ära jobbade jag mitt första arbetspass sedan två månader tillbaka. Var lite ringrostig till en början men kom igen ganska snabbt. Alla snabbnummer till kassan sitter i benmärgen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0