Träningsdagbok

Måndag

Uppvärmning: jogging med inslag av olika övningar

Explosivitet:

- 3 * 3 box jump
- 3 * 5 snabba knäböj med stång
- 3 * 3 kasta upp medicinboll till taket

Kör två och två:

Gör så många reps som möjligt på tre min på varje övning. Kör allt vad du har och byta när du är trött: 

- rodd i maskin
- situps
- slägga
- slamball
- atlas 
- burpees

Onsdag

Uppvärmning: volleyboll i ring

Hopprep: 4 * 30 sek

Cirkelträning:

Varje övning: 30 sek övning, 20 sek vila, 30 sek övning, 20 sek vila, 20 sek övning, 1 min vila för att byta övning

- marklyft
- frivändning med sandsäck
- kettlebell swing
- air bike
- rodd i maskin
- stå i plankan och nudda varannan sida i marken
- fällknivar
- slamball
- utfallshopp
- snakerope 
- axelpress
- slag med slägga

Torsdag

5 km löpning

Lördag

Uppvärmning: hopprep 40 st, 30 st, 20 st, 10 st, 20 st, 30 st, 40 st

Cirkelträning: 30 sek på varje övning, ca 5 sek vila. Tre varv. 

- snakerope
- fällknivar 
- utfall med en kettlebell i varje hand över huvudet
- slägga
- marklyft med en kettlebell i varje hand
- pistol squat
- välta däck 
- farmers walk

Avslutning: BRING SALLY UP SQUAT CHALLENGE

Söndag

Kalsu:

Du ska göra 100 trusters och efter varje minut som går så ska man göra fem burpees. Håll på tills du är klar.

Avslutning: sex olika magövningar med 10 reps * 2



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0