Träningsdagbok

Måndag

Uppvärmning: 

Kör så många varv du hinner med:

- 400 m löpning
- 10 st air squats
- 10 st armhävningar
- 10 st plankgång

på tio min. Börja lätt och öka takten efter hand som du känner att du är varm. 

AMRAP : as many rounds as possible

AMRAP 16 min, kör med en kompis, dela på alla övningar

- 300 m löpning med sandsäck
- 30 st pushup press med kettlebell
- 30 st burpees
- 30 st ground to overhead med viktplatta
- 30 st situps med viktplatta

AMRAP 15 min, kör med en kompis, dela på alla övningar. När den ena kör övningen så sitter den andra i jägarvila.

- 40 st kettlebell swing
- 40 st wallball
- 40 st utfall med viktplatta
- 40 st burpees 

Onsdag

Ca 15 min core

Tabata: 8 * 20 sek per övning

- utfall
- armhävningar 
- höga knän
- burpees
- sprattelgubbe 

Lördag

Cykel 10 min
Rodd 10 min
Airbike 5 min

Cykel 6 min
Rodd 6 min 
Airbike 3 min

Cykel 3 min
Rodd 1 min
Airbike 1 min



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

idanilson.blogg.se

Ibland undrar jag varför jag ens har en blogg...

RSS 2.0